محترفين مصراوي
مرحب بك ايها الزار في شبكة عرب مصراوي نحن نرحب بك وجميع الاعضاء ترحب بك ونرجو منك التسجيل في المنتدي لاظهر الروابط التحميل لتحميل [p]اضغط هنا[p]

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

محترفين مصراوي
مرحب بك ايها الزار في شبكة عرب مصراوي نحن نرحب بك وجميع الاعضاء ترحب بك ونرجو منك التسجيل في المنتدي لاظهر الروابط التحميل لتحميل [p]اضغط هنا[p]
محترفين مصراوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حل مشكلة ان الاسيسين بيلبس سلاح غير سلاحه

اذهب الى الأسفل

حل مشكلة ان الاسيسين بيلبس سلاح غير سلاحه Empty حل مشكلة ان الاسيسين بيلبس سلاح غير سلاحه

مُساهمة من طرف sadangel70@yahoo.com الخميس يناير 09, 2014 11:19 pm


بـــــــسم الله الراحمن الراحيم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

انا النهارده جايبلكم الحل النهائي

لمشكلة ان الاسيسن بيلبس سلاح غير سلاحه

و انا منزلتش الحل غير علشان ان في واحد طلب

الحل ده مني وقلت كالعاده Very Happy

انزل الحل في المنتدي و الكل يستفيد

الحل كالتالي يا جماعة


الكود:
   حتخش علي ملف ال Program  
وابحث عن الكود ده


الكود:
if (client.Entity.HandleTiming)  
و حتحط الكود دة تحتها


الكود:
#region Equip 
                        Interfaces.IConquerItem hand = client.Equipment.TryGetItem(5);//ConquerSx 
                        Interfaces.IConquerItem hand2 = client.Equipment.TryGetItem(4); 


                        if (hand != null) 
                        { 
                            if (hand.ID / 1000 == 421) 
                            { 
                                client.Equipment.Remove(5); 
                                ClientEquip equips = new ClientEquip(); 
                                equips.DoEquips(client); 
                                client.Send(equips); 
                                client.Equipment.UpdateEntityPacket(); 
                                break; 
                            } 
                        } 

                        if (hand != null && hand2 != null)// 
                        { 
                            if (hand2.ID / 1000 == 421 && hand.ID / 1000 >= 410 && hand.ID / 1000 <= 490 || hand2.ID / 1000 == 421 && hand.ID / 1000 >= 500 && hand.ID / 1000 <= 580 || hand2.ID / 1000 == 421 && hand.ID / 1000 >= 601 && hand.ID / 1000 <= 612) 
                            { 
                                client.Equipment.Remove(5); 
                                ClientEquip equips = new ClientEquip(); 
                                equips.DoEquips(client); 
                                client.Send(equips); 
                                client.Equipment.UpdateEntityPacket(); 
                                break; 
                            } 
                        } 
                        if (hand != null && hand2 != null)// 
                        { 
                            if (hand2.ID / 1000 == 613 && hand.ID / 1000 >= 410 && hand.ID / 1000 <= 490 || hand2.ID / 1000 == 613 && hand.ID / 1000 >= 500 && hand.ID / 1000 <= 580 || hand2.ID / 1000 == 613 && hand.ID / 1000 >= 601 && hand.ID / 1000 <= 612) 
                            { 
                                client.Equipment.Remove(5); 
                                ClientEquip equips = new ClientEquip(); 
                                equips.DoEquips(client); 
                                client.Send(equips); 
                                client.Equipment.UpdateEntityPacket(); 
                                break; 
                            } 
                        } 
                        if (hand != null && hand2 != null)// 
                        { 
                            if (hand2.ID / 1000 == 421 && hand.ID / 1000 >= 410 && hand.ID / 1000 <= 490 || hand2.ID / 1000 == 421 && hand.ID / 1000 >= 500 && hand.ID / 1000 <= 580 || hand2.ID / 1000 == 421 && hand.ID / 1000 >= 601 && hand.ID / 1000 <= 612) 
                            { 
                                client.Equipment.Remove(5); 
                                ClientEquip equips = new ClientEquip(); 
                                equips.DoEquips(client); 
                                client.Send(equips); 
                                client.Equipment.UpdateEntityPacket(); 
                                break; 
                            } 
                        } 

                        if (hand != null && hand2 != null)// 
                        { 
                            if (hand2.ID / 1000 == 1050 && hand.ID / 1000 >= 410 && hand.ID / 1000 <= 490 || hand2.ID / 1000 == 1050 && hand.ID / 1000 >= 500 && hand.ID / 1000 <= 580 || hand2.ID / 1000 == 1050 && hand.ID / 1000 >= 601 && hand.ID / 1000 <= 612) 
                            { 
                                client.Equipment.Remove(5); 
                                ClientEquip equips = new ClientEquip(); 
                                equips.DoEquips(client); 
                                client.Send(equips); 
                                client.Equipment.UpdateEntityPacket(); 
                                break; 
                            } 
                        } 
                        //if (hand != null && hand2 != null)// 
                        //{ 
                        //    if (hand2.ID / 1000 == 900 && hand.ID / 1000 >= 410 && hand.ID / 1000 <= 490 || hand2.ID / 1000 == 900 && hand.ID / 1000 >= 500 && hand.ID / 1000 <= 580 || hand2.ID / 1000 == 900 && hand.ID / 1000 >= 601 && hand.ID / 1000 <= 612) 
                        //    { 
                        //        client.Equipment.Remove(5); 
                        //        ClientEquip equips = new ClientEquip(); 
                        //        equips.DoEquips(client); 
                        //        client.Send(equips); 
                        //        client.Equipment.UpdateEntityPacket(); 
                        //        break; 
                        //    } 
                        //} 
                        #endregion  
ملحوظة الكود دة لو عند حد يمسحة و علي ضمانتي دة فية حل مشكلة التو هند و السكاكين و شكرا

sadangel70@yahoo.com
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى